Vaikuttaminen 2017-2020

Kokoomuksen paikallisyhdistyksillä on merkittävä tekemisen paikka. Nyt rakennetaan oman kunnan ja maakunnan tulevaisuutta. Suomen poliittinen järjestelmä on ehkä suurimmassa murroksessaan sitten itsenäistymisen. Rakenteet elävät,venyvät ja paukkuvat ja vaikuttamisesta kiinnostuneilla ihmisillä riittää seurattavaa. Mielenkiinto politiikkaan on kasvanut.

Huhtikuun 2017 kuntavaaleissa valittiin kuntiin uudet päättäjät valtuustokaudelle 2017-2020. Meitä Kokoomuslaisia valtuustoon valittiin Laukaassa viisi ja varavaltuutettuja luonnollisesti saman verran. Valtuutettujen lisäksi erilaisissa luottamustehtävissä vaikuttaa useampi kokoomuslainen. Löydät listan luottamushenkilöistämme näiltä sivuiltamme.

Tulemme osaltamme tekemään meitä kaikkia koskevia tärkeitä ratkaisuja. Voit vaikuttaa päätöksiin olemalla aktiivisesti meihin yhteydessä, tuomalla ajatuksesi tiedoksemme tai vaikka tulemalla jäseneksi.  Uusi kunta tarvitsee tekijänsä. Ajatuksesi ja tukesi työllemme antavat yhteisten asioiden hoitamiseen erinomaisen mahdollisuuden.

• HANNA LAAKSO
  • Puheenjohtaja