Jäseneksi

Muutos ja epävarmuus on vallitseva olotila. Me Kokoomuksessa ja Laukaan Kokoomuksessa haluamme elää muutoksen mukana, hyödyntää sen tarjoamat mahdollisuudet ja uudistaa Suomea ja Laukaata.

Kansallinen Kokoomus: ”Suomen on oltava huomenna hyvä paikka tehdä työtä ja työllistää, yrittää ja omistaa, kouluttautua, innovoida ja investoida, kehittää uutta ja uudistaa vanhaa, onnistua. Tätä kautta syntyy mahdollisuus niin toimivaan terveydenhuoltoon, hyvään hoivaan kuin laadukkaaseen koulutukseen”

Me laukaalaiset kokoomuslaiset poliitikot emme voi rakentaa kenenkään elämää valmiiksi tai estää murheiden syntymistä. Voimme ohjata päätöksillämme Suomea suuntaan, joka antaa ihmisille uskon tulevaisuuteen. Erilaisten ihmisten tarinat vahvistavat ajatteluamme.

Tehdään yhdessä parempi Laukaa ja Suomi.

Sinulla on varmasti ajatuksia siitä, millainen on parempi Laukaa ja Suomi. Tule mukaan tekemään se kanssamme. Jäseneksi liittyminen on helppoa. Liity mukaan tästä.